Časově omezená akce - DOPRAVA ZDARMA pro objednávky NAD 10 000 Kč napříč celým sortimentem.

Vše o nákupu

Doprava

  • Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Pro balíky nabízíme dopravu společnostmi PPL a Česká pošta.

Pro paletovou přepravu nabízíme dopravce Gebrüder Weiss a Českou poštu.

Viz také: https://www.abckoupelny.cz/doprava-a-platba/a1

  • Jak dlouho trvá doprava zásilky?

Záleží na každém přepravci, ovšem ze zákona má dopravce 48 hodin na doručení zásilky. V drtivé většině případů však doručení bývá do druhého dne.

  • Posíláte i na Slovensko, případně do jiných států?

Bohužel, zatím posíláme zboží pouze po ČR.

Termíny dodání

Různé zboží, různé termíny dodání :)

  • Skladem

 Zboží uvedené ,,Skladem" expedujeme v závislosti na denní přepravní kapacitě, maximálně však do 2 pracovních dní ode dne potvrzení objednávky. Ovšem je třeba zmínit, že ve chvíli předání Vaší zásilky k dopravě, má přepravce další 2 dny na doručení zásilky. V případě horšího scénáře to může znamenat dodání až 4. den.
 

  • Skladem u dodavatele

Bohužel, né všechno zboží se nám vejde do skladu. Zboží, které nemáme skladem přímo my, avšak dodavatel ano, zasíláme dle závozů výrobců a dodavatelů. Obvyklou dostupnost zboží uvádíme přímo v detailu produktu. V případě, kdy je u zboží uvedeno "Skladem u dodavatele", je běžná expedice vašeho zboží obvykle do 3 nebo 5 pracovních dnů, v závislosti na typu dodavatele.

  • ,,Na dotaz"

Jedná se o zboží na objednávku. Takové zboží nedržíme skladem a objednává až v momentě odsouhlasení termínu zákazníkem. Na základě objednávky nejprve poptáváme dostupnost a termín dodání u výrobce/dodavatele a následně, Vás informujeme. Vy se můžete rozhodnout, zda na zboží počkáte, nebo objednávku stornujete (dlouhý či jinak nevyhovující termín). V momentě Vašeho potvrzení dané zboží ihned objednáme.

 

Osobní odběr

  • Víte kdy si pro osobní odběr přijedete?

Napište do poznámky v objednávce, kdy si pro zboží přijedete a my Vám zboží dopředu připravíme - to může urychlit spoustu času Vám i nám.

  • Urychlení výdeje při osobním odběru

Zaplaťte objednávku ,,Online" nebo převodem. O papír a pár minut méně :)

  • Převzetí větší zásilky

Rádi Vám zboží pomůžeme naložit, ovšem jsou situace, kdy nemusí být všichni skladníci k dispozici. Pokud máte větší objednávku, nebo hmotnější zboží, doporučujeme abyste sebou přivezli další pár rukou pro případ, že nezvládnete zboží naložit sami. Máme zkušenost s nastávající maminkou, která si pro 6 velkých radiátorů přijela sama a následně musela čekat 25 minut, než budou k dispozici 2 skladníci :)

  • Některé zboží je pouze na osobní odběr

Ano, může se stát, že dané zboží nesplňuje podmínky dané přepravcem, nebo je vysoké riziko že se při přepravě rozbije. V tomto případě jsme zboží zařadili pouze pro osobní odběr. Například sprchové dveře/zástěny větších rozměrů a dost často také zrcadla a galerky.

Výprodej(Outlet)

  • Co znamená ,,Výprodej"?

Zboží, které nám zabírá místo ve skladu a my se ho chceme zbavit, nebo zboží které si zákazník objednal a z nějakého důvodu před odesláním zrušil. Takové zboží je vždy zlevněno na maximum. Pokud není pod obrázkem či v popisu uvedeno jinak, výprodejové zboží je vždy nepoškozené a v originálním balení - pokud je tak dodáváno výrobcem. Možná se na něj ve skladu jen lehce prášilo :)

  • Dopravné u výprodejového zboží je jiné, než za běžné zboží

Ano, je to z toho důvodu, že výprodejové zboží je zlevněné na maximum, proto se na takové zboží nevztahují žádné akce (doprava zdarma na výrobce, garance nejnižší ceny). U balíků je cena 99/129 Kč v závislosti na volbě dopravce. U paletového zboží je cena začíná na 499 místo standartních 199 Kč.

Obecné

  • Co znamená zboží  ,,na dotaz"?

Jedná se o zboží na objednávku. Takové zboží nedržíme na skladě. Na základě Vaší objednávky nejprve poptáváme dostupnost a termín dodání u výrobce/dodavatele a poté, Vás informujeme. Vy se můžete rozhodnout, jestli zboží stornujete (dlouhý či jinak nevyhovující termín), nebo potvrdíte. V případě Vašeho potvrzení, dané zboží ihned objednáme a objednávka běží.

  • Nenašel jsem u svého zboží fakturu

Fakturu odesíláme na Vaši e-mailovou adresu, v papírové podobě neposíláme - šetříme lesy :)

  • Obrázek se neshoduje s názvem či popisem.

Ano, většina obrázků je pouze ilustračních. Proto je lepší brát v potaz pouze název, specifikaci a kódové označení. Bohužel se občas stává, že si zákazník objedná dle obrázku a pak nám hlásí reklamaci, že dostal například bílou, místo černé baterie.

  • Volali, napsali jste nám a dosud nemáte odpověď?

Nemusíte se bát, často se stává, že jsou všichni zaměstnanci vytíženi telefony nebo odepisováním ostatním zákazníkům. Věnujeme se každému, dostane se i na Vás :)

  • Našli jste nějakou nesrovnalost, chybějící popis, nebo jinou technickou chybu?

Řekněte nám o ní a my jí napravíme. Stačí poslat mailem.

 

Přebírání zboží a reklamace

Nikdo nemáme rád reklamace, bohužel i tato situace však může nastat.

Při přebírání zásilky od přepravce je zákazník povinnen důkladně zkontrolovat neporušenost zásilky. Prosíme, pokud to nelze ihned, udělejte to hned jak to bude možné.

Bohužel, řešit že dodané zboží převzal zákazník bez výhrady, zboží leželo měsíc v garáži či na stavbě a po této době se při rozbalení objevilo poškození, je to nejhorší.

Máme tu 3 modelové situace:

Zásilka má poškozený obal:

V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, je třeba upozornit na tuto skutečnost do dodacího listu, který má řidič u sebe.

Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, potrhané apod. Vada na obalu zásilky nemusí ještě nutně znamenat její poškození, nicméně řidič je povinen tento zápis umožnit - tzv. převzetí zásilky s výhradou.

Po převzetí zásilky od přepravní společnosti zásilku neprodleně rozbalte a zkontrolujte, zda zboží nevykazuje známky poškození z přepravy.

Převzetí zásilky, která má obal pořádku, ale obsah je poškozen:

V druhém případě se může stát, že obal je v pořádku, nicméně obsah je poškozený. V takovém případě je nutné nás okamžitě kontaktovat na obchod@abckoupelny.cz

Nejpozději však do 48 hodin od převzetí zásilky, včetně fotodokumentace. Také je potřeba si ponechat veškeré součásti zásilky (balení, karton apod.)

Pozdější reklamace bohužel není možné uznat. Pokud to bude ale jen trochu možné, pokusíme se situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran.

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

Pokud je zásilka už na pohled poškozena, je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti protokol o poškození a zásilku rovnou odmítnout a poté nás okamžitě informovat e-mailem na adresu: obchod@abckoupelny.cz abychom mohli neprodleně zahájit reklamační řízení s dopravcem.