+420 725 862 838   /po-pá 8-16 h/
POLOŽEK 0
CENA 0,- Kč


PORADÍME VÁM!
+420 725 862 838
/po-pá 8-16 h/ obchod@abckoupelny.cz

Reklamační řád

Reklamační řád

1. Kupující je povinen vady plnění oznámit Prodávajícímu před uplynutím doby 24 měsíců ode dne převzetí zboží, a to písemně na adresu sídla Prodávajícího, nejpozději však do 5-ti pracovních dnů ode dne, kdy se Kupující o této vadě zboží dozvěděl anebo dozvědět mohl a měl při náležité péči a běžné obezřetnosti. Zároveň je Kupující povinen na své vlastní náklady doručit Prodávajícímu reklamované zboží k posouzení oprávněnosti reklamace a jejímu vyřízení.

2. Písemné oznámení dle odst. 1 tohoto Reklamačního řádu musí obsahovat:

a) jméno, příjmení a adresu Kupujícího,

b) číslo a datum objednávky,

c) specifikaci uplatňované vady tak, aby nebyla zaměnitelná s jinou,

d) informaci o tom, zda se jedná o vadu zjevnou nebo skrytou a odstranitelnou či neodstranitelnou,

e) skutečnosti rozhodné pro posouzení včasnosti uplatnění vady zboží,

f) nárok uplatňovaný Kupujícím z této vady,

g) datum a vlastnoruční podpis Kupujícího.

3. Kupující tímto výslovně souhlasí s tím, že Prodávající je oprávněn reklamaci bez dalšího odmítnout, nebude-li písemné oznámení a reklamované zboží doručeno Prodávajícímu ve lhůtě uvedené v odst. 1 tohoto Reklamačního řádu a/nebo nebude-li splňovat podmínky dle odst. 2 tohoto reklamačního řádu. Nároky Kupujícího z předmětné vady zboží tím zanikají.

4. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30-ti dnů ode dne jejího písemného oznámení Kupujícím. O výsledku reklamačního řízení je Prodávající povinen v této lhůtě Kupujícího informovat. Uzná-li Prodávající reklamaci jako důvodnou, je povinen současně nahradit Kupujícímu náklady reklamačního řízení, pokud je Kupující uplatní a prodávajícímu prokáže.

Tento web používá soubory cookie. Více info Souhlasím